Thursday, December 29, 2011

Peale jõule [mõned uudised minust]

Poiss
No nii... tükk aega möödunud kui viimati kirjutasi. Midagi pole juhtunud aga oh, mis ma valetan. Olen nüüd officialy ühe poisi girlfriend. Tegelt kohtasin kuti suve keskel. Algul olime niisama sõbrad ja käisime väljas. Lõbus, karismaatiline, tore poiss. Sügise algul siis ütles mulle, et armastab mind. See oli kõige parem tunne üldse. See kuidas väljas on palav, meie kiikedel ja külmad joogid käes... ja siis see, kuidas ta ütles. Kõige parem tunne maailmas. Nüüd olen poisiga olnud peaaegu, et 4 kuud.


Kool
Ütleme, et teine veerand oli hullumaja. Igapäev oli mingi üks-kaks kontrolltööd + tunnikad, õpetajad küsisid kodutööd iagpäev ja andsid nii palju õppida ja siis kui said kahe-kolme siis oli jutt, et teine veerand HÄSTI HÄSTI tähtis. Saan jah aru, et on aga sorry, mis pärast sa siis annad nii palju õppida?! Muidugi saan aru, et iga õpetaja arvan, et see on NATUKENE kodutööd või, et pole palju õppida -.- Lõptasin teise veerandi ainult nelja "4" - eesti keel, keemia & füüsika ning arvutiõpetus. Algul oli nii arvuti kui ka esta kolme peal aga suutsin viimasel hetkel nelja välja tõmmata. Keemia... noh siin on õpetaja süüdi ning füüsika kavatsen kolmandal ja neljandal veerandil "5" saada ning siis on võimalus ka aasta kokku "5" saada.

Jõulud
Jõulud olid vahepeal. Seekord otsustasid isa ja vanaisa, et nemad toovad kuuse. Olime emaga nõus aga kui ma ehtima hakkasime siis tuli välja, et mehed olid ostnud viltuse kuuse. See tähendab, et kuuse latv oli täiega kaldus aga kuusk tuli ilus. 24.12 tulid vanavanemad siia ning oli "jõuluvana" ootamina. Mina sain 3 raamatut,juukseehteid, kampsuni ning lõhnaküünla. Emale kinkisin kleidi ning vennale lego.

No comments:

Post a Comment